Tempahan Minggu Lepas

15 02 2011

Alhamdulillah, selesai dah tempahan utk ‘musim’ ni..  lepas ni boleh rehat kejap.. tapi hopefully, ada lah yg menempah lagi..  Minggu lepas, buat carrot cake 2 biji untuk ofismate dan juga marble cake 10 biji untuk Kak Ida.  Thanks ye.. Kak Ida tempah utk makan2 (as dessert) masa kenduri kawen anak dara dia last wiken.. sumer purple you..  tapi sori lah ek, gambar kek sebenar tu takde lah sebab takleh nak sesuka ati potong kek orang..  Ni tengok jelah kek marble kaler lain..

Adik saya yg sempat mencilok sekeping kek ni kata sedap.. hish, buruk siku betul, macam tak biasa makan.. hehehehhe..  


Actions

Information

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s




%d bloggers like this: